21 Aralık 2014 Pazar

Blogger Dayanışması için el ele
Blog arkadaşlarım hepinize iyi geceler

Sosyal medya kafe blogunun sahibi Ying Yang tüm bloggerlar için gerekli ve de önemli olan bir etkinlik başlatmıştır. Eğer " blogumda paylaştığım konuyu neden kimse okumuyor? Neden çok tıklanma almıyorum? Kendim yazıyorum kendim paylaşıyorum. Kimseye ulaşamıyorum" diyorsanız tam da bu etkinlik size göre...

Sosyal Medya Kafe
Sosyal Medya Kafe

Sosyal Medya Kafe bloguna girerek blogunuz hakkında bilgi verip kendinizi tanıtabilirsiniz. Paylaşım yapan diğer blogları keşfedip takibe alabilirsiniz. Karşılıklı takip yaparak blogunuzu daha büyük kitlelere tanıtırsınız.. Haydi arkadaşlar ne duruyorsunuz Gün blogların dayanışma günü

İyi geceler öpsün sizi yedi cüceler :))

8 yorum:

  1. Etkinliği blogunuzda paylaşıp,destek olduğunuz için çok teşekkür ederim :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim böyle bir etkinlik başlattığınız için..
      Hoşçakalın iyi geceler :)

      Sil
    2. Merhaba blogumda blog takip etkinliği konumda blogger kaynaklı yorum sorunu yaşıyorum bu yüzden yeni konu açarak etkinliğimi bu konu üzerinden devam ettiriyorum :)
      Linki aşağıdaki şekilde değiştirirseniz sevinirim,böylece boş yorum atıp zaman kaybı yaşatmayalım ;)
      http://www.sosyalmedyakafe.com/2014/12/blog-kesif-etkinligi-bloglar-listesi.html
      Sevgiler <3

      Sil
    3. Günaydın söylediğiniz gibi linki değiştirdim tamamdır :)

      Sil
  2. Sayfamda da blog keşif etkinliği var,oraya da beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Canım etkinliğine geldim diye hatırlıyorum :)

    YanıtlaSil