1 Şubat 2015 Pazar

Pamuk prenses ve yedi cüceler konsepti
Herkese merhaba

keçe elma magnet



   Ela'nın 2 Yaş doğum günü için annesi Elif Hanım Pamuk Prenses ve Yedi cüceler 
konseptini seçti ve bize de bu  konsepte uygun hediyelikler hazırlamak kaldı :)


  Keçeden 2 yaşa uygun sevimli elma magnetler hazırladım. Arkalarında mıknatısı mevcuttur. Tek tek paketlendi ve etiketlendi.








kokulu taş çerçeve



   
    Pamuk prenses'in ayna çerçevesi olmazsa olmaz dedik kokulu taş çerçeveler yaptık :)

   Çerçevenin içine güzeller güzeli Ela'mızın fotoğrafını yerleştirdik. Arkalarında mıknatısları vardır. Asetat kutularında süslenip püslendi ve etiketlendi.


     





doğum günü



  Ela'nın doğum günü masasından bir kare. Kırmızıyla beyazın uyumuna diyecek söz bulamadım. Kırmızı olsun üç kuruş fazla olsun demekten kendimi alamadım :))





afiş
iyi ki doğdun banner




   Parti mekanındaki Pamuk prenses afişi :)









  





  İyi ki doğdun bannerı yine temaya uygun elmalardan :)

 Ben çok zevk aldım bu temada çalışmaktan. İyi ki doğdun güzeller güzeli Ela. Hayatın hep böyle elma tadında çok güzel geçer inşallah..

18 yorum:

  1. Ela nın doğum gunune doğru senle bir goruselim :) cok guzel hepsi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim..
      Zevkle tabi ki :) Ela'ya hiçbir şey yapmaya gerek yok maşallah kendisi yeter..

      Sil
  2. ayyy... ne güzeller...ellerinize sağlık..:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel seyler hazırlamıssınız ellerinize sağlık. www.acemiden.com

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık, herşey çok güzel görünüyor.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. şimdiki çocuklar çok sanslı emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çoook şanslılar..Çok teşekkür ederim

      Sil
  6. masal tadında bir sunum olmuş çok güzeller.

    YanıtlaSil
  7. Ela'nın doğum günü kutlu olsun :) Ellerine sağlık Gülşah'cım harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. ~ Blogunu takibe aldım bende bana beklerim :) http://hayalimkorea.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Hepsi birbirinden güzel olmuş ellerinize zevkinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Bloğunu takibe aldım canım.Banada beklerim.....pitat1980.blogspot.com

    YanıtlaSil