23 Mart 2015 Pazartesi

Keçe kitap ayracı
Merhabalar

İlk olarak Kocaeli'n de blogger arkadaşlarıma yaptığım keçe kitap ayraçlarım çok beğenildi. Öncelikle çok teşekkür ederim. Gelen siprarişler doğrultusunda İsme ve kişiye özel keçe kitap ayraçları yaptım. Biraz taraftar kitap ayraçları oldu ama bence hoş oldu :)

keçe kitap ayracı




 Keçe kitap ayraçları  Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaray takım renklerinden oluşmaktadır. Bir Beşiktaşlı olarak çoğunluk siyah beyaz renklerdeydi :) Beşiktaşlıyım dediysem öyle fanatik falan değilimdir. Maçları bile izlemem. Çünkü maç izlemeyi sevmem..












keçe kitap ayracı

   


   Siyah ve beyazın asilliği bir başka oluyor :)
Şaka bi yana her biri kendi çapında güzel duruyor. Siz ne renk isterseniz ben o renk yaparım :)









Eğer siz de kitap okumalarınıza renk gelsin isterseniz ya da çok kitap okuyan bir dostunuza ismine özel kitap ayracı hediye etmek isterseniz bana ulaşabilirsiniz. Facebook sayfamı da rica etsem beğenir misiniz ?

Çok teşekkür ederim

Sevgiyle kalın

Hoşçakalın







27 yorum:

  1. Çok güzeller abla ellerine emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzeller emeğinize sağlık
    bence ilk fırsatta çekiliş yapmalı ve hediye olarak ayraç vermelisiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında çok güzel bir fikir Teşekkür ederim..

      Sil
  3. Çok güzel ve orjinaller.Çok beğendim.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşlar,ellerine sağlık :)
    Hediye için farklı bir seçim olacaktır ;)

    YanıtlaSil
  5. okadar guzeller ki ellerinize emeginize saglık :)

    YanıtlaSil
  6. Ayraç isimlikler harika olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  7. Bunlar süperler ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  8. Elinize sağlık harika olmuşlar.

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle çok güzel olmuş..Çok beğendim ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim çok teşekkür ederim
      Sevgilerle

      Sil
  10. Gerçekten çok güzel olmışlar. Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. harika,ellerinize emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. Ellerinize saglik bi kitap sever olarak bayildim dogrusu iletisime nerden gecebiliriz acaba facebook haric kullanmiyorum da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim çok teşekkür ederim. İletişim bölümünde yazan email adresimden iletişime geçebiliriz :)
      Sevgilerle

      Sil
  13. benim çok sevdiğim bir aparat kitap ayracı insanın ruhuna uygun sevdiği renklerde hazırlanan ayraçlar ne güzel olur ne de iyi bütünleşir kitapla nefis paylaşım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ne güzel anlatmışsınız öyle
      Yüreğinize sağlık..

      Sil
  14. bunlar çok hoş olmuş,ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil