3 Haziran 2015 Çarşamba

Keçe kitap ayraclari
Merhabalar

    Bu gün sizlere Ortaköy Burak Reis İlkokulu 3/C sınıfı öğrencilerine karne hediyesi olacak kişiye özel keçe kitap ayraçlarımdan bahsedeceğim.

keçe kitap ayracı



  Kız öğrenciler için kalın pembe keçe üzerine beyaz keçe ile isimlerini yazdım ve püskül yerleştirdim.






keçe kitap ayracı




  Erkek öğrenciler için kalın mavi keçe üzerine beyaz keçe ile isimlerini yazdım ve püskül yerleştirdim.






Keçe kitap ayraclari



  Daha sonra keçe kitap ayraçlarını paketledim ve etiketlerini yerleştirdim.







 keçe kitap ayracı



 Kitap ayraçları sınıf annesine gönderildi. Karne hediyesi olarak öğrencilere süpriz olacak :)

Bakalım tepkileri nasıl olacak ?

Daha önceki kitap ayraçlarına bakmak isterseniz buradan bakabilirsiniz.

23 yorum:

  1. çok şık görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. öğrenciler çok şanslı. Ellerinize sağlık...Çok ince düşünülmüş... Kızım da kitap ayracı yapmayı çok seviyor.. Bulduğu tüm malzemeler güzel bir kitap ayracına dönüşüyor... Bunlardan iyi örnekelr alacaktır..:) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nahide Hanım..Evet keşke öğrenciyken bizim için de böyle düşünmüş olsalardı. Bu yaptıklarımdan örnek almak isterse ne mutlu bana :)
      Sevgilerle

      Sil
  3. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık makine ile mi bastırdınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim..Hayir makunem yok malesef. Yaptigim urunlerin hepsini elde kesiyorum..

      Sil
    2. Cok tesekkur ederim..Hayir makunem yok malesef. Yaptigim urunlerin hepsini elde kesiyorum..

      Sil
    3. Cok tesekkur ederim..Hayir makunem yok malesef. Yaptigim urunlerin hepsini elde kesiyorum..

      Sil
    4. o zaman bir kat daha ellerinize sağlık :)

      Sil
    5. Cok cok tsk ederimmm

      Sil
  4. ellerinize sağlık çok hoş olmuşlar, sanıyorum lazer kesim ile yapıyorsunuz. Bende el de bazı şeyler yapıyorum keçe ile, yeni bir sayfa sahibi olarak ben de sayfama beklerim... (Fatma)
    http://blogdakicin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Fatma Hanım..Ürünlerimin hepsini elde kesiyorum..
      Tabi ki hemen geliyorum :)
      Sevgilerle

      Sil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzeller ve ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Blogunuzu tesadüfen buldum ve bulduğuma çok sevindim. Çok beğendim bu çalışmanızı:)) takipteyim ve izleyici olarak da katıldım. Sizi de blogumda görmek beni muglu eder:)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuşlar, emeğinize sağlık. Kitap ayraçlarına bayılırım. Keçe alıp yamak istiyorum. ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Elbette uğraşması çok zevklidir.

      Sil
  9. Tek tek elde keçe kitap ayracı yapmak büyük sabır işi kutluyorum sizi. Sınıf mevcudunu merak ettim şimdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Severek yapılınca çok zor gelmiyor.Genelde 20 kişiden fazla oluyor :)

      Sil